anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den…je mi 29 let a před týdnem jsem se rozešla s přítelem, nemělo to mezi námi opravdu cenu..momentálně mám obrovské problémy s pěnězi. Bydlím ještě u rodičů..dříve ještě nedávno jsem byla veselá holka ale ted se neumím usmát a je mi vážne mizerně…mám deprese jako nikdy ve svém životě…prosím o radu

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá kol., život někdy neplyne podle našich představ, není moc jednoduchá doba ani společnost. Nevím, jak jste na tom s prací… Bylo by dobré, abyste se psychicky srovnala, protože jste určitě šikovná a statečná žena a víte, že depresí ničemu nepomůžete. Vyhledejte ve svém okolí někoho, kdo Vás může učit, jak zvládat sama sebe. Existují i různé knihy, ale s průvodcem je cesta snadnější (nejlépe kombinovat obojí). Držím palce na dráze k samostatnosti.