anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den jsem vdaná 16 let. S manželem máme velmi dobrý vztah.Jen před 2 měsíci mi oznámil, že pořád myslí na tu, co sní chodil pře de mnou. Setkal se s ní před rokem na zábavě ,kde jsem byla i já. Viděla jsem ho jak se s ní baví jak jí drží za ruce,ale žádnou scénu jsem neudělala jen doma jsem se zeptala co to mělo znamenat,a kdo to byl.Řekl ta a ta a, že jí strašně dlouho neviděl .Dozvěděl se,že je vdova, že jí zemřel manžel.No a před těma 2 měsíci jsme jí opět potkali .Představila se ,bavily jsme se .Já už na vše zapomněla.Jen když jsme šli domů zdál se mi manžel nějak zadumaný.Zeptala jsem se co mu je a on že nic.Tak jsem řekla vzpomínky.A on ano ,že na ní stále myslí.V ten moment mě to strašně ranilo.Řekl,že já ze synem jsme vždy na prvním místě ,ale jí má v srdíčku taky a musí na ní myslet a já mu mam dát čas až zapomene.Od té doby nemůžu zapomenout ,ale já. Milujeme se,ale po každém milování mě napadne otázka, zda přitom nemyslel na ní.Tak jsem se zeptala.On tvrdí že ne,ale já se trápím čím dál víc.Stále na to myslím nemůžu už tak žít.Včera jsem se ho zeptala zda o tom jak to mezi námi je řekneme synovi 15 let,a já se pak sbalím a odjedu na chvíli k mamce.To on ale nechce ,že by jsme tím ublížili i ostatním kolem nás.To mu dávám za pravdu.Ještě mi řekl že uvažoval že by se sní sešel a zeptal sejí zda ona ještě taky k němu něco cítí.Ale z to ho mám strach já.Co když ano.Po radˇte co mam ,máme dělat.Uvažuji že navštívím psychologa.Pořád jen brečím co si na to vzpomenu.Děkuji za od poved.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Jaru, je hezké, že mezi sebou máte důvěru a sdělujete si intimní pocity…, ale že by to v tuto chvíli přineslo klid, se říci nedá… Na první ani třeba na niné lásky nezapomínáme, ale potřebují mít své místo, potřebují být vnitřně dokončené, dožité… Doporučuji Vám, abyste společně jeli na víkendových seminář rodinných konstelací: http://www.familyconstellation.org/program.php nebo http://www.konstelace.info Doporučuji nehledat výmluvy proč nejet, ale najít cestu, jak jet. Vaše manželství za to stojí.