Dobrý den, je mi 27 let a mám stejně starého přítele, skoro 9 let. Jsme – (byli?jsme) pár, kterému každý záviděl tu pohodu, porozumění a rovnováhu. Nic jsme nedělali bez sebe, jsme velcí přátelé, snad ještě, kteří o sobě věděli úúúplně vše. Myslím si, že jsme oba dva velmi inteligentní a proto to je -byl tak krásný vztah založený hodně i na racionálním myšlení. Hodně jsme si prožili, jsme oba z chudých rodin a všechno jsme si vybudovali sami. Po pěti letech bydlení s jeho maminkou, bydlíme konečně sami, je to 1rok. Moc jsme si to užívali, ale peníze se stali naším strašákem, pořád se za nimi honíme, dostáváme se do dluhů. Pořád makám, řeším peníze, starám se o velký byt, kde mi skoro s ničím nepomůže a dávám mu to náležitě "sežrat". Dostávám se tím do velkého psychického vypětí. Sám nemaká, jen dělá kšefty s elektronikou, kde vydělá sotva…sotva, ale je aspoň šťasten, že nemusí chodit do práce a je pán sebe a nedělá nikomu vola… má se dost rád a je velmi zásadový v určitých věcech. Vůli má jak bejk :-). Abych se dostala k problému. Poslední dobou, no tak rok cítím, že to neklape, nespíme skoro spolu..do roka tak 10x – 15x, což mu taky vyčítám,ale opatrně, jelikož sex s ním miluji. Chápu, že jsme v těžké situaci a musíme řešit jiné věci, k tomu já jsem hysterická žárlivka, která si nedůvěřuje, do všeho rejpe ale umím se chovat dost povýšeně, tím si asi vše kompenzuji. Jsem s tím fakt šílená…ale je to silnější než já. Ale moc ho miluji..asi moc. A co se mi teď nestalo. Jsem poslední rok velmi negativní, nespokojená, utrápená, ublížená atd..atd. Ale on není o moc lepší. Nepomáhá mi psychicky, ale sobě jo. V tomto potřebuji poradit. Poslední 3 – 4 měsíce, možná déle, se stýká za mými zády s mou o 9 let mladší sestrou, která chodí stále do školy, ted má prázdniny. Od té doby dennodenně cvičí, změnil se hodně, je z něj fakt vymakanej borec, ale tvrdí, že se mění kvůli sobě. Jsme obě dvě se sestrou od přírody velice společenské, velmi hezké :-), upovídané holky, které se těší úplně ze všeho, až na mě v poslední době :-(. Jelikož jsem žárlivka, tak mi to nechtěli říkat, že se přátelí. Aby mi neublížily :-) Dozvěděla jsem se to tak, že mi minimálně 10 známých říkalo, že je pořád spolu vidí a bylo to čím dál častější. Pokud jsem na ně uhodila, tak zatloukali, jak se dalo, lhali mi do očí a to několikrát. Prý aby mi neublížili, že bych to nepochopila, že jsem se dost změnila. To o mé změně říkaj dokola. Když jsem to slyšela už po 20x, nic mě nezajímalo a uhodila na hlavičku a zněj to prostě dostala. Řekl, že s ní se cejtí fajn, že se z nich stali přátelé, že jí má rád, prý je moc hodná a super člověk. To je něco pro mě žárlivku :-). Víc neřekl. Druhý den jsem se sešla s ní a řekla mi mnohem víc! Píšou si, volaj, scházej tak 3x týdně i s jejíma kamarádkama, chodí na šipky, učí ji dopravní značky, stará se o ní, prý jí chce každý jen do postele a využil by ji,tak jí pomáhá,chce aby z ní byla jednou frajerka, zajímá se o ni, kupuje jí cíga apod. Oba mi opět do očí tvrdí, že se nestalo nic fyzického. Nevěřím mu. To se dá předpokládat že?! Tak jak prožívá toto období s ní, tak začínal se mnou. Nepochopím, kdyby v tom opravdu nebylo nic víc, tak by to přeci takhle netajili a nelhali i přes to, že věděli, že byli několikrát spatřeni. Našla jsem zprávu, kde jí psal, cituji :že její hlavní důvod je možná, že jede s mamčou na dovolenou a nechce tam, ale jeho hlavní důvod je, že jí neuvidí, toto si přeci přátelé nepíší?! No shrnu to, je hotovej, nechce mě ztratit, miluje mě, nechce o tom vůbec mluvit, jen to napravit, jsme opravdu v psychickém presu, nemá to také lehké, má dluhy a dělá je dál..i u mě, já to totiž vše s odřenýma ušima zvládám. Brečí, že si uvědomuje chybu, ale říká, že jsem magor a psychopat, že to pořád řeším, že v tom hledám, co v tom není a že ho s tím s..u a já jsem s tím problémem opravdu šílená. Nespím, nejím, tudíž nespí ani on, uvědomuji si, že to řeším dokola, ale já jsme taková a to on ví a než žít ze zrádcem budu žít radši sama. Ale jeho moc miluji proto jaký je, je opravdu charakter to určitě láká i sestru (asi jestli si nedomýšlím). Teď se mi nic nechce, nikomu nevěřím, nejsem celkově vůbec spokojená, nesoustředím se a v hlavě mám jen jedno jediné, jak s ní jezdí, baví se, chodí na limči a je jim fajn a já sedím v práci a hned jak mě tu vyhodí tak jede za ní a lžou mi a píšou si,cítím se dost podvedena a potřebuji zjistit pravdu. Ale jak? Je jeho vztah opravdu kamarádský? Jo a prý se s ní přestane stýkat, ale jen kvůli mě. Mám se s ním rozejít?, kde mám zjistit pravdu???, jak mu mám věřit a jak se mám hodit do klidu a žít normálně? Jsem chodící chudinka, která mu skoro pořád brečí, rejpe a vyptává se. ALE TO BOLÍ. Hlavně kvůli tomu, že je to sestra a pěkná prsatá :-). Ta tvrdí, že jsem se změnila, že jsem negativní a jiná, že to nejsem já. Že jsem na ní hnusná, ale to proto, že jsem na ní žárlila a bylo mi to už jasné. Ale já nevidím důvod, když už mám svůj život a jsem zamilovaná i po 9-ti letech, proč bych jí vyhledávala, když mi neřekně, že má nějaký problém, a je 18-ti letá, co by dělala se ségrou, když se má bavit s vrstevníky.Je se čemu divit, že jsem se změnila? Kdybych byla doma a taky nechodila do práce, taky bych si užívala jinak a v pohodě. Prosím o pomoc a radu co si o tom myslíte nebo se už zblázním. Snad se v tom vyznáte. Děkuji

Milá neznámá, je toho na Vás hodně, tlačíte velký balvan, který celý ani neznáte, bylo by hezké, kdybyste se naučila psychicky ho pustit. Je to o umění žít tady a ted. Přes net se to naučit nedá, můžete se objednat, můžete se inspirovat u budhistů, můžete se objednat na rodinné konstelace k Bhagatovi či janu Bílému. Jinak ty dva potouchlíci se vůči Vám zachovali skutečně divně. Proč Vás nebrali s sebou? Ohledně žárlivosti – nikdy nikoho nevlastníme, když by druhý nechtěl, tak by s Vámi nebyl. Přejme druhému jeho volbu a sami se můžeme rozhodnout, zda nám vztah s ním víc bere, či dává… Kazit si život žárlením? Není zbytečné kazit si to hezké …? (ale zase je to širší téma – dopisování něco chybí ;)) Držím palce.