Dobrý den, prosím o radu. Jde o vztah mezi mnou a přítelem. Bláznivě jsme se do sebe zamilovali,ale po čase jsem zjistila,že přede mnou měl poměr i s kolegyní z práce. Od té doby to mám pořád v hlavě. Pořád se mi v hlavě honí jestli spolu ještě něco nemají,jestli na ní nemyslí,jestli po ní netouží,jestli se nescházejí atd. Cítím,že mne má rád i já jeho,ale tyto myšlenky mi dost znepříjemňují náš společný život,jelikož se snažím nic nedávat najevo.Opravdu by bylo lepší tyto myšlenky někam uložit a nechat je tam. Jak se toho můžu zbavit ???Děkuji za radu.

Milá Beruško, dobré je si uvědomit, že kdyby s námi partner být nechtěl, tak s námi není, že jsme pro něj skutečně důležití. Také dobré si uvědomit, že nikdy nikoho nevlastníme a když s námi druhý nebude chtít být, tak ho neudržíme párem volů. Pokud máte pocit, že pro něj nejste dost dobrá, je to náznak toho, že nejste dost dobrá pro sebe. Pak by bylo dobré na tom zapracovat. Je dobré si také uvědomit, že myšlenky si nevybírají nás, ale že my si vybíráme myšlenky. Vy jste přeci vládkyně myšlenek – tzn. když zatuká myšlenka "žárlivostní" – vy ji stopnete a nahradíte ji pomyšlením na to hezké pouto lásky, které mezi vámi a partnerem je, přenesete pozornost na hřejivý pocit u srdce. (léčebné meditace mohou tyto procesy posílit)