Dobrý večer.Mám problém trvající 8 let.Dcera se po roce rozvedla a s ročním synem si ji vyhlédl muž,zaměstnáním taxikář.Kvůli němu si dcera zažádala o dítě,které jí asi pred 2 lety bylo dáno.Jejich vztah je od začatku takový,že on je ten dominantní.Již několikrát odešel i k jiné ženě dcera se nejprve kvúli němu trávila říká,že to byla demonstrace,ale nyní už ho i vyhazovala.Vím.že to je její problém ,ale začala pít,obvinovat se a moc nedbá na děti.Bojím se o všechny a nevím jak pomoci.Výborné je,že sse objednala u psychiatra a musím doufat,že tam opravdu půjde.Poradte prosím. Děkuji Melicharová

Milá maminko, pokud byste měla pocit, že děti jsou skutečně v ohrožení, můžete nabídnout, že si je vezmete k sobě. Můžete v té věci požádat o pomoc OSPOD. Jinak dcera je dospělá a svéprávná, takže záleží na ni, zda pro sebe cestu bude hledat- jedna návštěva u psychiatra celou situaci nevyřeší – maximálně může dostat antidepresíva, které mohou její depresivitu zmírnit. Tu cestu musí chtít ale hledat ona. Takže když budete pečovat o sebe a budete nápomocna dětem, je to maximum, které můžete udělat.