Dobrý večer, Mám takový problém,vlastně jich mám trochu víc. Přítel se kterým jsem 3roky a z toho 2roky spolu žijeme mě podvedl tím že semnou plánoval rodinu a pak se líbal se svou"kamarádkou"kvůli níž se semnou rozešel a po třech dnech našeho rozchodu se s ní i miloval.Z její strany v tom určitě cit nebyl,jen ho využila a odkopla ho.Asi po 10ti dnech jsme se k sobě vrátili.Teď žijeme zvlášť.Já vím že ho miluji ale při pohledu na jeho tělo vidím to jak se miloval s jinou a je mi špatně.Neubráním se tomu abych nahlas neřekla"fuj"a hned ho zahalím.Snažím se myslet jen na to jak ho miluji a že jsme spolu ale nedokážu se ubránit těm myšlenkám co mi to udělal a pak mam hrozný pocity.Úzkost,deprese,zvtek.Nevím jak se ubránit těm myšlenkám,těm pocitům.Chceme spolu zase bydlet ale né tam jako jsme byly do nedávna(tam v mojí posteli to udělal).Vím že v tom bytě a na té posteli bych už bejt nemohla,nezkousla bych to!Nevím ale jestli je dobrý nápad jít spolu zase hned bydlet.Prosím poraďte co by pro mě teď bylo nejlepší.Moc vám děkuji T.

Milá tesknivko, nevím, proč se k vám vracel ani proč se s vámi rozešel – to by jistě taky stálo za pozornost. Když toto opominu, tak máte tři varianty řešení a) bud s ním být a trápit sebe i partnera b) přijmout to, co se stalo jako něco, co se stát muselo… a prožívat to hezké "tady a ted" – nezapomente, že my si vybíráme myšlenky a ne ony nás … c) rozejít se Pokud chcete variantu b) a nejde vám to, můžete si se mnou dohovořit schůzku.