Dobry den Nevim jak zacit ,ale zkusim to.Pripada mi po tom vsem co se stalo za tech poslednich par dnu jako nula nebo nestvura,cvok atd.Jsem vdana nerozvedena bz manzela uz ale zijeme 4 roky a s mym snoubencem spolu zijeme dva roky.Ja mam jedno dite(7) s manzelem a on s prvni manzelkou jedno(17) a druhou druzkou dvojcata(13).Po celou tu dobu co jsme zacli spolu zit jsme zili jen ja,on a muj syn.Zili jsme si hezky a spokojene da se rici.Po 13-letech ho zacala hledat jeho prvni dcera.Po urcitych zkysenostech jsem na cizi lidi dosti neduveriva a tak mi to prirada tak trochu divne .Oba dva jsme se vratili ze zahranici tim spise mi to pripada divne.Zacalo ho hledat taky az po te co zjistili(dcera a matka)ze je zpet.Zijeme spolu ale tak trochu oddelene ja s rodici a on v byte.Pracuje a tak jezdi za nama ve svem volnem case vetsinou na vikendy.Cekame spolu miminko a tak se mi po nem moc styska kdyz je pryc.Mam ho moc rada a nechci ho ztratit.V pondeli mi zdelil ze ho hledala u brachy jeho dcera i s matkou a ze v utery maji uz spolu prvni setkani.Trochu me to zaskocilo nebyla jsem na to pripravena a jelikoz jsem neduverivy clovek rekla jsem ze to neni jen tak,Ze za tim neco bude po takove dobe.On se samozrejme urazil a rekl mi ze za vsim vidim jen penize.Od toho dne jsme se az do patku o tom nebavili.V patek prijel za nama dosti pozde a ja se na neho tesila jak male dide.Prectavovala jsem si ze si popovidame v klidu a bude fajn.Taky jsem si najivne myslela ze se mi bude venovat.Trochu me namichlo ze hned co prijel strcil mobil do nabijecky a posilal si SMS s derou a ja si pripadala jako ze me nevnima.Psali si az do jedne do rana.Pripada mi ze cokoli reknu ohledne tohoto problemu otoci to proti me.Dalsi den byla dalsi hadka.Meli jsme jit k jeho neteri se podivat na narozene miminko.Samozrejme jeho bracha pozval i byvalou manelku s dcerou.Jeste nez jsme odesli rekl ze nevi co ma delat s tim kdyz tam pujdu ja.Ptala jsem se proc rikal ze kdyz se bude bavit s dcerou ja budu dotcena ze jsem sama a zase naopak ze kdyz se bude bavit semnou za zase ona.Tak se me to trochu dotklo a rekla jsem mu ze jestli mu tam mam vadit tak tam raci nepujdu.A tady od toho se odvijela dalsi napjata situace.Odjeli jsme vsichni i ja a vecer nastal dalsi problem.Radsi jsem byla zticha abych nerekla neco co by ho popudilo k urazeni.Ale bohuzel se stalo ptal se co mi je nalehal a tak jsem mu rekla jen jednu vec z vecera co mi vadilo a od toho vyustila dalsi hadka.Strucne receno na jeho celou rodinu nesmim rict nic spatneho urazi se a neni splachovaci jak rekl.Tak ted nevim jak se chovat,co rikat atd.Mamstrach abych neudelala neco co by ho urazilo.Moc me to trapi a nemuzu ani mlcet protoze to vidi.V noci tise placu aby o tom nevedel pripadam si jako stvura a taky mi rekl ze mam krkavci lasku vuci nemu.Jsem az tak spatny clovek jak mi rika? Poradte mi prosim co dal.

Milá Barčo, každá žena chce vnímat, že pro druhého je tou pro něj nejdůležitější. A z vašeho psaní opravdu nevnímám, že by se váš partner za vás uměl postavit, že vy jste jeho přítomnost…Pak se vašemu pocitu není co divit. Důležité je, jak se váš vzájemný vztah vyvíjí, kam směřuje – směřuje k nové rodině? Víte, vy jste do vztahu patrně vstupovala nezatížená minulostí, u vašeho partnera to bylo jinak – a to dává tušit jistou nerovnováhu, komplikace a je otázka, zda tento partner může vám dát to, co vy od partnera chcet, co nabízíte.