anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, vždy pro mě byla a je nedůležitější rodina..po sebevraždě otce mých tří dětí jsme prošli různými stádii-trápení i lepší časy, vždy ve vlnách..toho špatnýho bylo víc..chtěla jsem si najít partnera a doplnit rodinu, nepovedlo se..asi jsem naší situaci nezvládala tak, jak bych měla,nebyla jsem tak silná, jak bych měla být..dnes mi má 17tiletá dcera vyčítá mou neschopnost..fláká školu, trápím se tím..přestěhovali jsme se z Prahy na malý město z bytu do většího domu, chtěla jsem, aby měly děti domov i pro svý budoucí rodiny, jsou zde i prostory k podnikání..v podstatě dnes tu ani bydlet nechtěj, protože chtěj Prahu a syn nejspíš mimo republiku..asi jsem všechno udělala špatně, je mi padesát, a nevím jak dál..

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Julo, skutečně si myslíte, že jste vše dělala špatně? Jsem si jistá tí, že jste vše dělala tak, jak jste nejlépe uměla a s dobrými úmysli. Dceři to taky tak můžete říci – a připomente ji, že její štěstí je jenom na ni, že jí přejete, aby si to zařídila lépe, že jste pro ni udělala to nejlepší, co jste mohla – dál je to na ni. Bylo by dobré, abyste si našla nějakého terapeuta v okolí a s ním urovnala myšlenky, vztah k sobě, svému životu. Držím palce.