anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den. Dosti se Vám stydím napsat, protože je to pro mě dost potupné. Přišla jsem o práci a nechtěla jsem se dohadovat s manželem ohledně financí a bohužel práci jsem nenašla, rozhodně ne takovou abych se uživila. Proto jsem si nechala platit za jisté služby. Za měsíc jsem měla asi 15 mužů. Teď naposledy jsem dostala menzes a nevěděla jsem to a muž mě uspokojoval orálně. Jenže nemám na toto žaludek, cítím se strašně. Manžela moc miluji a čekala jsem s ním miminko o které jsem přišla. Teď jsem v koncích s nervama. Nechci ho ztratit. Styky byly s kondomem i orální styk, ale muži to dělali orálně i mě a já jsem netušila, že je zde riziko nákazy. Strašně si to vyčítám. Mám teď velké psychické problémy. Mám úzkostný strach z nákazy hiv, syfilis, kapavky, chlamydií…. Nikdy bych toto již neudělala. Vím, že mě považujete jen za děvku nic víc, ale nevěděla jsem co dělat…. Pozoruji na sobě plno příznaků. Spím 9 hodin, ale jsem slabá, bolí mě uzliny neustále polykám, mám bílý povlak na jazyku a na něm takové vystouplé hrbolky u kořene jazyka cca 3 mm velké, mám teplotu 37,5, bolí mě vaječníky a svědí mě pohlaví a teď se mi tam udělala nějaká boulička, vřídek, pořád brečím, ale to je stresem. Je mi to neskutečně líto, ale mohu si za to sama. Kdy prosím Vás mohu jít na vyšetření na syfilis, kapavku a chlamydie za jak dlouhou dobu? Na hiv se v dnešní době dělají nějaké rychlotesty jsou spolehlivé a kde se provádějí? Nevím co mám dělat jsem totálně na dně. Strašně moc jsem toužila po miminku a můj muž také. Navždy si tohle budu vyčítat. Prosím pomozte mi vážně jsem dost na dně!!! Myslíte, že jsem se opravdu hiv nakazila? Žiju v Pardubickém kraji. Prosím pošlete mi e-mail a toto nezveřejňujte moc se za toto vše stydím. Popravdě nechápu ženy, které toto řemeslo dělají roky umřela bych strachy z nákazy. Moc a moc Vám děkuji za případnou odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Karolíno, nikoho jste nezabila ani jste nikomu neublížila – takže stydět se není na místě. Každý děláme zkušenosti, které potřebujeme. Ohrozila jste sebe a k tomu je třeba se postavit čelem – příznaky jsou k nějaké infekční nemoci, dojděte si a neodkládejte to: http://www.aids-pomoc.cz/info_venerologie.htm#9 – tam vše ostatní proberete … Prosím Vás, bežte ihned. Pokud nechcete, nemusíte jim vůbec nic říkat, nebo říct, ano, měla jeden styk, který nebyl moc bezpečný, podlehla jsem nátlaku. (o znásilnění raději nemluvte, musely by volat policii) (samozřejmě taky můžete na gyndu či k jinému lékaři, ale tady se vám bude mluvit, podle mého, nejlépe) Držim palce (beruško, email jste mi zapomněla uvést :))