Dobrý den, chci se zeptat jak vidíte chování lidí,když např. manžel má s někým jako vedoucí v práci potyčku a vím,že je v právu, znám ho natolik,že vím že je vše oprávněně,že je spravedlivý, ale vzhledem k tomu,že děláme spolu ve své firmě odnesu to já, např. dotyčný se pak přestane zdravit, chodí ukřivděně apod. Mě to dost mrzí když vím, že jsem nikomu nic neudělala, že by si takový člověk měl uvědomit,že např. přišel pozdě do práce.Já takové vztahy těžko nesu.Osobně bych si tohle k druhým nedovolila. Jak se k tomu nejlépe postavit? Děkuji předem za odpověď

Milá Jano, lépe by se tato situace probrala osobně. Vztahy v rodinné firmě je dobré uchopit celkově, vidět je z nadhledu a vidět svoji pozici/roli – to tady přes email nedokážeme. Napětí, které z této situace cítíte je dobré sama sobě ošetřit/rozpustit – místo napětí vnímat, že sama sobě jste schopna poskytnout pocit bezpečí. Pak je dobré si uvědomit, že druhý situaci nějak vnímá, že ji vnímá subjektivně – že je to jeho vnímání… to mu můžeme dopřát…. V realitě také můžete za dotyčným jít a zeptat se ho "Co se stalo, že jste se přestali zdravit?" Jano, ale celkově jste spolumajitelka nebo manželka majitele a tak není nečekané, že vztahy zaměstnanců k manželovi ovlivnují pocity vůči Vám (neříkám, co je optimální, jen to, co se často děje) Mějte pěkné dny