anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobry vece nevim jak mam zacit, mam dve male deti a manzela ktery je furt v praci nebo radci je v praci a veskere problemy musim resit sama dava mi na mesic 6000 kc a z toho musim zaplatit na pul inkaso a jine veci na deti do baraku nechce investovat, protoze neni jeho on ma svuj barak na Morave,ale bydli v nem tchyne s tchanem s kteryma si nerozumim tak nemuzu tam bydlet a ani nikdy nechci,manzel totiz prohlasil ze az umre jeden z rodicu tak pujde domu a me a deti bude navstevovat jednou za 14 dnijeste ze mam hodne rodice kteri me bohuzel furt pomahaj i financne a ja se strasne stydim,ze si to neumim vyresit sama ja mam malou materskou a je nad moje sily se sama deti postarat nic si nekupuji aby meli hlavne deti jen porad brecim a pomalu nechodim uz ven mezi lidi stydim se jak vypadam jsem hrozne nervozni prosim poradte mi jak dal ja uz opravdu nemuzu nevim jak dal dekuji a preji pekny vecer

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá neznámá, chtělo by začít krok po kroku – 1. inspirovat se knihou Miluj svůj život a pečovat o sebe, přijmout se taková, jaká jste, odpustit si… I kniha čtyři dohody pro Vás může být inspirativní… 2. udělat revizi Vašeho manželství… a udělat kroky k narovnání vztahů… Je možné, že kdybyste zažádala o stanovení výživného OSPOD, vyměřil by mu na domácnost a děti vyšší částku… ale to je jen střípeček vašich problémů… Držím palce k tomu, abyste zvedla hlavu a pro sebe začala něco dělat.