anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den, mé problémy jsou na delší povídání. Nemáte prosím kontakt na nějakého psychologa z okresu Opava? Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Z., kdybyste četla i starší dotazy, zjistila byste, že toto téma řeší mnoho žen v různých "odstínech". Zvládnout takovou situaci je težší než se jeví (ona macecha v Popelce je vypozorovaným archetypem)Co brání ženám v lásce k dětem partnera? Bývá to potřeba mít muže jen pro sebe (aby mohl péči věnovat ji a jejím mládatům), u ženy bezdětné žárlivost bývá o to větší, že ona sama ještě své geny nerozmnožila, někdy je za tím žárlivost na jeho první ženu (pocit ohrožení z její strany), nejistota vlastním místem v rodině … v této oblasti bývá důležité, když dětný partner si je vědom svého místa vedle druhé ženy – tzn. prokazuje ji úctu a vděk za to, že miluje jeho a prokazuje službu i jeho dětem (postará se, uvaří…) Váš vztah by měl pokročit – svatba, děti… Vám doporučuji vážit si partnera za to, že své děti neodložil a také vážit si toho, že děti vás "berou" a situaci nekomplikují. Kdybyste chtěla zapracovat na lepším porozumění situaci a na emončí úrovni v této věci, ráda s vámi budu spolupracovat.