já se nacházím v situaci, ze sem upne v prdeli,…..to mi asi uplne zamotava hlavu, a v podstate pak nemuzu ani cist, nebo treba chci spocitat jehlici na smrku, ale proste pritom premyslim, jestli cas nevyuzit efektivneji,jo mimochosdem jsem ve zkouskovém,….., uz vubec ani neverim tomu, ze lidi chtej pomohahat, mam jen pocit, ze kdyz se proste zrovna vysvihnu na nejankou uroven, tak mi to lidi hrozne zavidi, ale jinak na me kaslou, to by mi nevasdilo ,stejne to asi nic nema cenu, ….. pod prezdivkou sdx global

Milá Otylko, vztah rodiče a děti. To je vztah jeden z nekomplikovanějších. Od rodičů jsme dostali život a my cítíme, že je to něco, co jim nikdy nebudeme moci vrátit, že ho leda můžeme poslat dál. To je dobré vědět. Život jsme dostali, protože nám ho chtěli dát a my jim děkujeme. Další život přináší různé peripetie… Když je rodič i dítě dospělý, je každý zodpovědný za sebe…. z toho plyne např. to, že když se někdo chová jako vaše mamka, je nutné chránit sebe a svou rodinu. Chápu, že je bolestné dívat se na smutný "konec" mamčina života, ale bolest je poctivější než vztek a skrze ni je možné se dostat do role pozorovatele. Nemyslím, že byste se měla jít "léčit" (mmj.podobné problémy řeší mnoho lidí), ale několik konzultací u důvěryhodného odborníka, který vám může pomoci, toto břímě nést, bych doporučovala…