Dobrý den, předem děkuji za Váš čas a odpověď. Před dvěma lety jsem se seznámila s mužem,o kterým jsem si myslela,že mě má aspon trošku rád a myslí to se mnou vážně,ale to jsem si opravdu jen myslela.Na začátku vztahu to bylo měsíc,možná déle dobré,ale jednoho dne jsme jeli s mým bratrem a jeho přítelkyní nakupovat,já teda byla domluvená s matkou,řekla jsem mu to on se urazil a celý den v tom obchodě si mě nevšímal,dělal mi takový naschvály…a já jsem k němu přestala mít důvěru a začala na něj hodně žárlit,vyčítat mu….Několikrát jsme se rozešli,ale vždycky mě prosil at se vratim…když jsme spolu začali bydlet…já pro něj dělám vše,vařim mu,uklízim,nakupuji,žehlim…peru a kupuji mu z lásky dárky…on pro mě nic neudělá…je mezi námi věkový rozdíl deset let…mě je 21 a jemu 31….ale to není vše…hrozně moc mi nadává sprostě,když mu jen něco vyčtu…píše si s jinýmy ženami…a myslim,že mě i několikrát podvedl….možná je to má chyba,že jsem tak žárlila,ale já ztratila důvěru…nakonec jsem přišla domů a na internetu jsem viděla,jak se dívá na erotický videa s ženami s velkým poprsím…a na obrázky BACULKY…a taky se seznamuje na facebooku s ženami….prosím poradte mi co mam delat???Předem děkuji za odpověď.

Milá Jano, jj – někdy si myslíme, že nás má někdo rád a předpokládáme, že se k nám bude chovat hezky… a ono je to jinak… on Vás může mít rád, nebo může mít rád svou představu o Vás. Ano, žárlení není to pravé ořechové, ale jeho nezralé, nezrvalé a majetnické chování je velmi nehezké. Možná žárlíte proto, že ve vztahu je citová nerovnováha, že skutečně od něj k Vám nejde Láska, že nelze cítit, že jste pro něj jedinečná. Sama o nerovnováze píšete v rovině skutkové … Nějak nebyl schopen změnit své chování ani porozchodu, když jste mu řekla, co vám skutečně vadí. Je na Vás, zda v takovém vztahu chcete setrvat nebo si myslíte, že si zasloužíte dostávat to, co dáváte;)? Držím palce.