Dobrý den, píšu Vám, protože už mě nenapadá, jak se vyrovnat se sama sebou.Život už mě vážně nebaví.Vím, že jsem jiná, než ostatní a zároveň jsem ráda. Na druhou stranu mě hrozně mrzí, že nemám kamarády.Já ale prostě nevím co dál.Někdy dokážu být hrozně veselá a myslím si, že dokážu předávat tu energii, ale většina mých dní je šedá a depresivní.Dala jsem si pár úkolů,aby se něco dělo-udělala jsem si řidičák, začala jsem chodit do školy,chodím na kurz angliny, koupila jsem si byt na hypotéku…Ale můj život je spíš pořád horší.Chodila jsem k psychologům a psychiaprům ale nikdo mi nedokáže pomoct.Prášky na deprese mě jen utlumí ,ale neřeší můj problém.Už je neberu.Já nechci utlumit,já chci žít.Vždy si myslím, že narazím na ten pravej problém, proč mám ty deprese, ale pak zjistím, když ho odstraním, že to není ono.Už nemůžu.

Milá Katko, nevím, kudy vaše cesta hledání vedla ani v čem jste jiná než ostatní. Líbí se mi, že chcete žít a nebýt utlumená. Nezbývá nic jiného, než hledat dál. Víte jak to bylo s Budhou? Hledal, zkoušel, hledal a pak vstal a šel žít tady a ted. Přijít na to, co vám dělá radost, jak dělat svět hezčí a krásnější. To by bylo fajn… Sebeaktivování je někdy náročné, sebeobjevování nevzdat – www.konstelace.info pro Vás mohou být také užitečné – mohu doporučit i: http://www.familyconstellation.org/bhagat.php .