prosím o radu – syn si domu nastěhoval o12.let starší partnerku a ona i přesto že byla na léčení před půl rokem, o čemž jsme nevěděli opět pije každý den půl litru tvrdého alkoholu, synovi lže, že nepije a když mu to řekneme, tak nám nadává sprostě a je agresivní a vyhrožuje, nevíme co s tím máme dělat, syn je po těžké nemoci mozku a má mezery v paměti a ona toho zneužívá a dělá z něho hlupáka děkujeme za radu. ola

Milá Agi, sama píšeš, že toho, co není v tvém životě v pohodě je více. Asi je třeba porozhlédnout se po svém vnitřním i vnějším království. Máte školního psychologa? Třeba by bylo vhodné vyhledat někoho takového (v každém okresním městě je poradna pro rodinu a mezilidské vztahy a tam by se ti také mohli věnovat) Přála bych ti, aby se domácí vztahy zharmonizovala a ty tam nalezla spojence. Také je možné, že jsi prožila něco, co lze intenzitou srovnat s psychický traumatem, které může mít i vliv na kognitivní funkce. Mmj. dlouhodobé užívání marihuany má vliv na osobnost člověka. Třeba by bylo pěkné nalézt nějaký pobyt zaměřený na sebepoznávání. Jsi-li z okolí, můžeš mne kontaktovat (léčebné meditace mohou přinést harmonizaci emocí, energií…)