anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, prosil bych o nějakou pomoc, jmenuji se Pavel, je mi 20 let a jsem homosexuál. Ocitl jsem se na dně v mém partnerském vztahu. Nevím už kudy kam, pohádali jsme se s pítelem a on mi řek, že si dáme pauzu ve vztahu, aby si vše v hlavě srovnal. Přiton jsem vůbec netušil, že si našel někoho jiného to bych třeba snesl ale té dotyčné osobě je 14 let a to mě zaráží. Přestal mi říkat vše narovinu, chybí mi pohlazení, a láska od něj. Řekl mi že hledá ke mě zpět cestu. Dal jsem mu vše co on potřebuje, aby měl čas sám na sebe a nijak ho neomezuji. Dříve jsem ho utlačoval do rohu, ale vše se závratně změnilo. Dnes jsem omylem narazil na zprávu, kterou odeslal dotyčné osobě a myslel jsem, že se složím jelikož to byl velmi citlivý obsah fotografií. Řekl mi at počítám se všemi možnostmi a včera mi žekl že mi dává ještě jednu šanci. Že mám možnost napravit co jsem pokazil, ale nyní si nejsem vůbec vědom co mohu očekávat. Velice mě zaráží jeho chování, jelikož s dotyčnou osobou si píše, ale to by mi nevadilo, ale dávat mi naději a za rohem tvrdit něo jiného. Já ho neustále miluji a pouta co k němu cítím nelze zpřethat z mě strany. Jsem opravdu zoufalý, co si počnu, když Vám to píši chce se mi strašně plakat, dnes jsem proplakal celý den. Neustále jsem v napětí co mohu očekávat. V poslední době mu opravdu věřím ve všem, má spoustu času i sám pro sebe. Ale on jaksi ztratil důvěru ke mě, přitom jsem takový že když miluji jednu osobu tak se jí věnuji a nezklamu, a hlavně nikdy nepodvedu

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Moc nevím, co pro Vás mohu udělat – nenalezla jsem ve vašem psaní otázku. Nevím, co máte napravovat – Vy to víte? To, že se Vám chce plakat chápu – nabídl jste srdce na dlani a nevrátilo se Vám to… rozchody bolí – je třeba své srdíčko hladit – pokud to neumíte, je dobré se to naučit, – obejměte se… medvěda, polštář… I když to bolí, je třeba udržovat rovnováhu – nestante se hračkou partnera… Možná porozumíte: Miluji Tě – miluješ mne Odpouštím Ti – odpusť mi žehnám Ti – žehnáš mi Propouštím Tě ze svých polí v zájmu veškerenstva - více jsou rituálky popsány v knize Egyptská magie lásky