anonym Personál zeptal se před 14 roky
potrebuji poradit o tom jak se mam vyhnout tomu aby mi tata nedal nejaky trest za to ze jsem mela mit na sobe mikinu a vestu a nemela jsem a tata me u toho videl ja to nak sobe nemam a rek mi ze doma uvidim a toho jse bojim ze mi neco zatrhne prosimvas poradte mi ja se strasne bojim

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Nado, předpokládám, že dotaz je nyní již pasé, mrzí mne to, ale dříve jsem ho nečetla. Protože v tuto chvíli jsi na tátovi závislá, nezbývá nic jiného, než na vnější formě trest přijmout – ale asi bych se ho zeptala, jestli má pocit, že se mu ulevilo a že tě předělá (a že ty víš, že jsi nic špatného neudělala, že jsi nikomu neublížila) Tak držím palce – jak to dopadlo – můžeš napsat na email.