anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den chtěl bych se zeptat. Mám strach o mého bráchu. Má problemy se lhaním neustále lže. Snaží se být středem pozornosti, ale každej už jeho lhání prokoukne. Ztrácí takhle hodně přátel. Hlavně co je nejvetší problém tak to že se to ukazuje aji v zaměstnání ztratil už zpoustu zaměstnání. Nedokáže si udržet dlouho práci,Protože tam přestane chodit. Bydli u kamaráda a má spoustu dlouhu na to že je mu 24 let. Od žití na ulici ho dělí jen kousek. Mám o něho strach. Aji kamarádi mají o něch strach. Prosívam nevíte jak mého brachu donutit nebo ukázat nějakou cest aby se snažil chodit do prace?? prosimte poraďte

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milý Tomáši, chápu, že dívat se na člověka, kterého máte rád, že volí cestu bezdomovce není snadné. A je mi jasné, že jste s ním mnohokrát mluvil vy, rodiče, že jste mu v mnohém pomohli, ale i pro Vás platí to, co jsem psala o několik odpovědí níže Lence – mrkněte (krom bodu č.4.) Musíme se naučit respektovat, že tu cestu, kterou si druhý člověk vybírá, je pro něj ta nejlepší, protože na každém záleží, jak se ke svému životu postaví a co pro sebe chce. Přeji vše dobré.