anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu,pokud to bude možné.Je mi 21 let,pracuji jako recepční,takže jsem v kontaktu s lidmi.Bohužel mi dělá problémy komunikace.Často se mi stává,že při rozhovoru se zákazníkem zčervenám v obličeji a na dekoltu se mi pak udělají rudé flíčky.Nestává se mi to ale jen v práci.Všimla jsem si že se mi to stává i při přechodu ze studeného do teplého prostředí,nebo když jsem nervózní.Už se to ale stává moc často a mě je to krajně nepříjemné.Začínám kvůli tomu pochybovat,že se jednou budu moct vdát,protože představa,že na mě bude koukat celá rodina a já budu flekatá jak dalmatin mě opravdu děsí.Stále ale přemýšlím,jakého by to mohlo být původu,jestli psychického,nebo jesli to souvisí se štítnou žlázou,se kterou se asi 6 let léčím. Předem děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Katy, někdy mají rodiče kus citové slepoty… a tím ti mohou nevědomě ubližovat… Dítě se rodičovské krutosti neumí moc bránit a tak se stává, že se to zapisuje do "softveru"… a postupně se tedy tvoji prací stává vyčištění a zhojení těchto ran… To, co dítě potřebuje od rodičů – lásku, pochopení a bezpečí, se postupně holt musí naučit dávat sám sobě a taky při tom nezapomenout na ochranu sama sebe! Sice nevím, zda to povede k řešení, ale doporučuji ti, tátovi říci své pocity a zeptat se ho na to, na co se ptáš mne.