anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den,potřebuji pomoc.Vždy jsem měla se svým otcem špatný vztah,ale v poslední době je to horší.Vždy mi všechno co si o mě myslel řekl do očí.Nebylo to milé ale vždy jsem to nějak snášela.Ale ted mě začal pomlouvat i před ostatními lidmi.Jsem z toho opravdu špatná…Nevím co mám dělat.Naposledy jsem se dozvěděla,že už se těší až vypadnu z domu prý ho jen otravuju…Hrozně to bolí se tohle dozvídat.Vždyt jsem jeho dcera.Já o něm špatně nikdy nemluvila proč to dělá???

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milý Petře, co si o své starosti popovídat s tátou nebo dědou nebo aspoň s mámou. Chápu, že hledáš a potřebuješ někoho, kdo tě bude mít rád a koho budeš mít rád ty, ale trochu mne zneklidnuje tvoje věta o tom, že je ti jedno jakou a že to, co své dívce chceš nabídnout je tvé značkové oblečení. Nevím, co znamená věta, nejsme slušnáci ani zda to považuješ za výhodu či nevýhodu. Taky vím, že holky nehledají jenom hopery. Mám pocit, že ohledně vztahu by bylo fajn, kdybys pár věcí si ujasnil…