anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, můj přítel má dva syny 2 a 6 let. kluci mě vůbec neposlouchají. Cokoli co řeknu tak zavrhnou nebo řeknou že nemám pravdu a že má pravdu maminka. Jakmile se přítel nedívá tak po mě ten starší chlapec něco hodí. jak mám upoutat jejich pozornost? co mám dělat aby mě poslouchali? děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Lucko, jj – vybrala jste si náročnou rodinou konstelaci. Chování kluků souvisí se všemi vztahy ve vašem systému… to určitě tušíte. Důležitou roli hrají vztahy mezi dospělými. Pokud máte pocit, že od nich k Vám jde nepřátelství, přestože od Vás k nim jde pozitivno, doporučuji, abyste péči o syny nechala na přítelovi – celé je to složitejší a osobní konzultace i s partnerem by byla vhodnější. A nesoupeřte s maminkou, můžete být hodná teta. :)