anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den nevím zda je mi pomoci ale začíná to tímto měsícem.Máme učitelku z Anglického Jatyku a ona je hrozně zlá.Když něco neumím začne mi před třídou vytýkat jestli neumím angličtinu jsem jen vzduch moje kamarádka mi řekla ať si s toho nic nedělám ať to beru letem ale nejde to.Kamarádka m řekla že musím být tvrďák jako ona ale nejde sice si vylívám zlost na učitelce ale s tím to nespravím.Navíc háže po vás křídami to bych ještě skousla ale to už opravdu nejde.Děkuji za odpověď. Žužu

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
MIlá žužu, bylo by fajn, kdyby jsi o tom řekla rodičům, nepo školní psycholožce nebo třídní nebo řediteli… neboj se a jdi s někým mluvit. Zlost vytvářet, hromadit a vylévat není optimální řešení (neříkám, že to nechápu – některé učitelky se fakt neuměj chovat;)) Měj se krásně a řekni si třeba "hmm, ted se ti to povyšuje, ale až vyjdu školu, tak se mi bude dařit dobře a tvoje kecy budou a jsou vzduchem – a taky tě nebudu zdravit" At se ti daří…