anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, Jsem vdaná 23let a nyní jsem na mateřské se třetím vysněným dítětem.Je tomu asi měsíc co jsem zjistíla že má manžel milenku.Samozřejmě že se nepřiznal a lže mi do očí,vůbec o tom nechce mluvit, mám několik důkazů/sms a dokonce telefon té ženy/milenecký vztah trvá asi půl roku a je na pracovišti.Tuto skutečnost nesu velmi špatně- špatně spím, pláču, třesu se,trpím bušením srdce a bolestí hlavy.Nejhorší na tom je že mám sklony odejít z tohoto světa a nejvíce mě trápí proč mě manžel lže a neřekne pravdu a taky důvod proč to dělá.Na druhou stranu si myslím že nejvíce by se vyřešilo kdyby se o tom mluvilo,Můžete mě poradit jak ž í t d á l nebo nežít děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Tomi, bylo by dobré, abyste se dala dohromady (emočně, energeticky)- kvůli sobě i dětem. V té věci mne třeba můžete vyhledat. To je takový axiom, že žít se musí – ničit něco, co jsme nevytvořili je barbarské… Váš život nemůže stát na manželovi a jeho nevěře. Dát sebe do pohody je pro Vás ted to primární (když manžel o tom nechce mluvit, necht nemluví – nepronásledujete ho otázkami apod. – neprospějete tím ničemu.) Budete-li chtít, skutečně mne můžete kontaktovat. Držím palce.