Dobrý den, mám tchyni, která je závislá a protěžuje mou starší dceru (8 let, mladší je 6). Holky spolu dobře-v rámci možností -vycházejí a nechtěla bych, aby to narušilo jejich vztah. Občas to na mě působí jako, že babička všechno své pedagogické úsilí cpe do dcery(manžel je jedináček a je velmi tvrdohlavý, takže u něj se to dost nedařilo).Nevím jak s tím pracovat, poradíte mi prosím. Děkuji

Milá Andrejko, laskavou moudrost nelze nařídit. Pokud jste tchyni řekla, co vnímáte a co byste ráda a ona to jinak nedělá, je třeba se s tím smířit. Vliv na vztah mezi holkami by to mít nemělo, když vy jednáte spravedlivě. Vztahy se budou vyvíjet tak, jak to půjde. Mladší dcera si pravděpodobně vztah k babičce tolik nevytvoří… Starší dcera si najde takový vztah k babičce, který ji bude vyhovovat. Podle situace o tématu můžete mluvit. Mějte hezké nejen sváteční dny.