anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, potřeboval bych poradit co mám dělat, portože jsem úplně v koncích. Mám docela velké dluhy do toho docela dost piju, takže se mé problémy prohlubují a propadám šíleným depresím. Uvažuji už i o sebevraždy. Mám skvělou rodinu a nechci o ní přijít. Manželka pořádně neví jak velké jsou mé dluhy, ale něco tuší.Prosím o rady. Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Nojono, nelehká situace. Ale utéct od rozlitého mlíka je dětská reakce. Útěkem je alkohol i sebevražda. Chápu, že není snadné narovnat se a podívat se po svém životě, ale jiná cesta není – nejsem si však jistá, zda mi rozumíte to slovo – narovnat se… To je určitý psychologický úkon – v tom bych Vám mohla pomoci, když se objednáte. Ohledně dluhů tomu moc nerozumím – to by chtělo odbornou konzultaci… Osobní bankrot? sjednocení dluhu a splátkový kalendář – prodat, co je možné… smířit se s tím, že bude život jiný… ale nemusí být špatný… Držím palce a přeji odvahu