anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobry den,potrebovala bych radu je mi 27 a priteli 36let.Jsem po sexualni strance asi az dost aktivi ,ale kvuli nemu jsem udelala kompromis.Kdyz se zadari spime spolu jednou tydne,ale ted uz je to dva tydny a ja jsem hrozne nervozni a uz se kvuli tomu i hadame.On je od prirody chladny ,ale nekdy az moc miluju ho ,ale prestavam to zvladat.Nikdy nedava city najevo a nekdy se zlobi i kvuli hloupostem mame dve holcicky takze je to hodne na moji psychyku.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Jitu, pokud se nechcete rozvádět, můžete hledat jinde to, co Vám manžel není ochoten dát. (můžete mu říci, že chcete, abyste spolu zašli do poradny, že jinak nevíte, kam vaše manželství povede. Pokud ale on není ochoten na své schopnosti rozšířit svoje citové portfolio, nic se nezmění, a i když bude chtít, změna … může přijít… Dívejte se v klidu, jaký je on, jen jeko pozorovatel, on vám nemůže dát něco, co nemá, co nechce vidět a rozvíjet. Takové jste si ho našla. Měla byste jít na jeho úroveň výměny. Pokud chcete, můžete se objednat i sama, abyste sebe stabilizovala. Mějte pohodové dny.