anonym Personál zeptal se před 14 roky
Nenávidím svou matku,je mi 36let a nebýt mojí šestileté dcery,ta ještě nedokáže rozeznat babiččiny intriky,tak ji vymažu ze svého života…..Je to smutné,ale je to vypočítavá ženská,která rozeštvává lidi kolem sebe,lže a svým lžím věří,myslím že je nemocná….od malička dělala rozdíly mezi mnou a sestrou a my dvě teď nemáme k sobě žádný vztah atd. Mám zajít do nějaké poradny?? Už nevím,co s tím… Děkuji Katka

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Ka, ano – nenávistí ubližujete sobě – jsem ráda, že to tušíte… nemusíme mít toho člověka v blízkosti… ale je třeba své zranění ošetřit – protože než jste začala nenávidět pravděpodobně jste nejprve milovala a byla zraněna. Sebe uzdravit a odpustit – místo nenávisti mantru: Miluji Tě – miluješ mne Odpouštím Ti – odpusť mi žehnám Ti – žehnáš mi Propouštím Tě ze svých polí v zájmu veškerenstva Postupně k tomu přidat prožitek. Pokud cítíte, že potřebujete pomoci, že samotné vám to nejde, ráda s Vámi budu pracovat včt. léčebné meditace. Držím palce.