anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, mám dotaz, můj známý dělal psychotesty a měl v nich otázku: "Díváte se rádi do ohně?" zajímalo by mě jak je tato otázka myšlena? Jestli se tato otázka zaměřuje spíše na to jestli je člověk pyroman, nebo na to jestli lže či mluví pravdu. Jelikož znám hodně lidí včetně sebe, kteří se dívají rádi do ohně např. v krbu nebo u táborového ohně. Děkuji David

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milý Davide, jj – taková otázka v nějakým testu je – myslím ale, že není ani jedním z Vámi uvedených nápadů. Spíše něco o koncentraci, náladovosti… :). Psychotest na 15 sekund: Z následujících druhů ovoce zvolte jeden a zjistíte o sobě něco nového! Prosím, zvažte vše důkladně, nebuďte zbrklí. Je to paráda, sama jsem byla překvapená. Vaše volba o vás toho hodně prozradí. (řešení naleznete níže) A) Jablko B) Banán C) Jahoda D) Broskev E) Pomeranč Výsledky testu: Pokud jste si zvolili : a) Jablko: To znamená, že jste osoba, která má ráda jablka. b) Banán: To znamená, že jste osoba, která má ráda banány. c) Jahodu: To znamená, že jste osoba, která má ráda jahody. d) Broskev: To znamená, že jste osoba, která má ráda broskve. e) Pomeranč: To znamená, že jste osoba, která má ráda pomeranče. A tak to s mnoha testy je… Slunce v duši !!!!!