Dobrý den už delší dou se cítím strašně zničenej ze života,cítím se jako bych byl v důchodu a to je mi 31.let,špatně se mi spí přes den neustále zívám a to samozřejmě mě šíleně unavuje v činnostech,večer chodívám spát kolem 22:00 a spím do oběda,nechce se mi vůbec z postele jsem pořád uzívanej tipuju to na nejakou zimni depresi ,koupil sem si leky jako Vitamin B,B12,Vitami C tohle mi bylo doporuceno lekarem,jeste bych mel napsat ze beru leky typu haloperidol,a trittico Ac150 to jsme dostal od doktorky na lepsi vstavani a na psychku zlepseni.jenze ono to moc nefunguje prosim poradte mi jak zu opet zacit zit jako vetsina lidi a nebyt jako kdyby mi bylo 70.let děkuji Karel

Milý Karle, neznám širší souvislosti vašeho života, nevím, co znamneá zničenej ze života… každopádně berete léky docela vlivné: HALOPERIDOL DECANOAT je indikován k udržovací léčbě chronické schizofrenie a jiných psychóz …. přestože ve vedlejších účinncích není uvedena únava, tak co vím, u udržovacích léků útlum bývá častý – při užívání HALOPERIDOLu se nedoporučuje řídit vozidla – což nepřímo potvrzuje uvedenou domněnku (totéž i u trittica). Proč nespolupracujete s psychoterapeutem? Proč se nepustíte do technik, které aktivují a proměnuji člověka? Přeji vše dobré.