Dobry den, Muj dotaz je o neco slozitejsi a obsahuje nekolik problemu najednou. Strucne: Mam problem s: 1)neumim se ovladat pri hadce, predevsim kdyz nad partnerem ztratim kontrolu a on me chce opustit / jsem sprosta, agresivni. Jakoby se mi zatmi a razem je mi jedno co svym chovanim zpusobim, nejsem schopna to ovladat. Rikam strasne veci, jsem sprosta a jsem schopna I uhodit, to uz se take stalo. Obcas mam I vypadky pameti a nevim presne co se stalo. To cele trva jen nekolik vterin, maximalne minut a pak me to hned mrzi a uvedomuju si co jsem udelala a ze jsem se neovladla a zacnu se nenavidet 2)jsem zarliva a podezirava 3)omezuju partnera a snazim se ho ovladat 4)mam potrebu sebemasochismu, ve smyslu – po tom co vyvolam hadku a zachovam se nemozne, odprosuji a ponizuji se a zamerne se stavim do role podrizene, musim mit pocit ze si jeho odpusteni a dobre chovani zaslouzim. Pokud mam vyssi postaveni, urazim a dostatecne nerespektuji. 5)Vycitam a nejsem schopna odpustit jeho chyby co narusily nedavnou mou duveru 6)Na partnerovi jsem prilis zavisla, lpim na nem a vse se toci kolem nej. Odbouram casto I pratele a pak je pro me ztrata partnera nepredstavitelna 7)Kdyz mam pocit chladu a nedostatku lasky, mam uzkostne stavy, ze o me nestoji a nestara se tak jako ja o nej. Brecim nebo vyvolam hadku..Jak se tohoto pocitu zbavit? Jak se take zbavit pocitu neduvery, podezrivani a zarlivosti? Problem je, ze jsem v zahranici. Co mohu sama delat do jara, nez bych Vas mohla navstivit osobne? Kazdopadne chci pracovat sama na sobe kvuli sobe I partnerovi. Myslite ze bychom spolu mohly zatim pracovat na dalku do doby nez Vas budu moci navstivit? Dekuji za rady a preji krasny den, Pavla, 27let

Milá Pavli, je vidět, že jste dobrá pozorovatelka, analytička a toužíte být lepší bytostí – to je velmi dobrý základ pro sebeproměnu. Pracovat spolu na dálku nevidím jako moc efektivní. 1. Lpění je příčinou veškerého utrpení jak pojmenoval již Budha 2. Odpuštění je cesta k jednotě 3. Nemůže žít spolu hříšník a svatý (tzn. ten, který neodpustí s tím druhým…) 4. Mohou spolu žít dva hříšníci 5. Láska je svobodná (druhého nikdy nemůžete vlastnit) 6. Nalezněte lásku k sobě – jste celistvá, dokonalá bytost… 7. Prožijte ve vztahu k sobě i k partnerovi: Miluji Tě – miluješ mne Odpouštím Ti – odpusť mi žehnám Ti – žehnáš mi Propouštím Tě ze svých polí v zájmu veškerenstva Přeji vše dobré