anonym Personál zeptal se před 17 roky
Chtěl bych napsat vzkaz pro Loanu – mám podobný problém, pokud by se mnou chtěl spojit – loflerova.h@seznam.cz – ráda bych jí pomohla

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Blanko, vaše počínání je typickým příkladem toho, že lidé hledají pilulky na štěstí, na život – myslím, že v tom případě by háčko mohlo posloužit lépe k vymazání vědomí (mmj. neurol je návykový). Takže, milá dívko, vezmi na vědomí, že rozchody bolí, beze slz se neobejdou… Životní krize člověk může využít k tomu, aby se dozvěděl něco o sobě, o vztazích a naučil se sebou nějak zacházet… Nebo se dál potácet uličkou bezvědomí… Chtělo by to nalézt jiné otázky…