Dobrý den, jsem nešťastná. Po dvouletém vztahu jsme se s přítele rozešli, ale prosil ať se k sobě vrátíme, sliboval mi dítě, které bych si moc přála(je mi 25). Jsme opět spolu několik měsíců, ale zmínka o dítěti ho opět děsí. Jedno už má z minulého manželství a říká mi že teď dítě nechce, ale že mi ani nemůže říct zda bude chtít za rok za dva. Nevíme jak tuto situaci řešit, já jej miluju, on zase že mě taky, chceme spolu být ale tohle je neřešitelná situace. Myslíte že rozchod je jediné východisko? To já totiž nechci, nechci ho ztratit

Milá Ájo, to bych si netroufla takto říci, je ale pravda, že postoj partnerů k plození je zásadní… Nějak mi na tom mužským skutečně něco nesedí, slibuje, aby vás získal a pak si za slovem nestojí… a tvrdí, že vás má rád, ví, co chcete a staví se k tomu jak "hadice"? … hmm… :(… myslíte, že vás miluje tak jako vy jeho? Držím palce (když budete chtít přijít na srovnání vlastního centra bytí, abyste získala lepší nadhled, můžete se stavit :)