anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den, před třemi týdny jsem se rozešla s přítelem, který byl na mě vulgární. Vrátit se nechci, ale špatně jsem to snášela a tak jsem rozhodla dojít k lékaři a ten mi naordinoval Cipralex, který beru 3 týden a 4 dny k němu beru Neurol, moje stavy se zatím moc nezlepšily, po Neurolu se chvíli cítím dobře, ale pak se moje smutné a depresivní stavy zase vracejí. Chtěla bych vědět, jestli mi tyto léky do budoucna pomužou, nerada bych si s nimi ublížila ješle víc. Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milý rozbolavělý, to se občas stane, že po čase zjistíme, že jsme u milovaného člověka neviděli něco podstatného, něco, co je s harmonickým vztahem neslučitelné… a to bolí… Podle všeho to působí tak, že vy ji milujete více než ona vás – ale také to připomíná citovou závislost… takové chvíle tu jsou od toho, abychom uviděli svoji slabinu – např. to, že neumíme vyživovat (plnit láskou, radostí a pohodou) sami sebe. Přeji vám, abyste našel cestu k tomu, jak sám sebe zahojit a mít víru v sebe, v lásku a budoucnost se ženou, která si vás bude vážit a mít shodné hodnoty s vašimi.