Dobrý den, chtěla bych se poradit ohledně mého syna. Před dvěma lety se seznámil s dívkou, ke které se již za půl roku nastěhoval. Radila jsem mu, že je to brzy, ale oni měli svoji hlavu. Před půl rokem přišli s tím, že čekají dítě, nicméně vzít se nechtěli(teda spíše ona se nechtěla vdávat, protože je toho na ní teď moc, že má nevolnosti atd.)Za nedlouho má rodit a teď přišla s tím, že syna už delší dobu nemiluje a že už s ním nechce žít. Pro mě jako pro matku je to strašná rána a vůbec nevím, co mám dělat, jestli jí zkusit domluvit nebo na ni netlačit. Zkuste mi, prosím, poradit co dál. Děkuji za odpověď.

Milá Aranko, chápu, že pro Vás není jednoduché dívat se na bolest syna, ale je třeba si uvědomit a prožít, že jeho bolest nemůžete nést, že patří k jeho dospělé důstojnosti zvládnout to sám. Každopádně vy můžete být pouze moudrý svědek jejich příběhu… nevidím jako smysluplné ji tlačit …kamkoliv… sama víte, že láska se tak úplně nařídit nedá, lze ji pouze vytvořit místo… pokud zůstanou vztahy mezi všemi otevřené, bude to to nejlepší, co pro přicházející dítě můžete udělat. Držím Vám palce, abyste dokázala respektovat osudy, rozhodnutí druhých… Přeji vše dobré.