anonym Personál zeptal se před 15 roky
dobrý den,mám partnerský problém mám stejně starého přítele22 let studuje v brně takže v týdnu není doma a o víkendu sme spolu jenže pořád řešíme to že mu nedokážu plně důvěřovat že tam nemá když je jinde jinou apod.stále mu to říkám že má jinou a on se za to moc zlobí a tento víkend mi řekl at odejdu kdysi jsme měly pauzu a on jel za bývalou přítelkyní a pomiloval se sní od té doby mu nedokážu plně věřit je to ve mě ten problém!?poradíte mi jak to řešit protože ho moc miluju a nevím si už rady jak dál a nerada mu tím ubližuji děkuji za odpoved

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Miši, neubližujete jen jemu, ale sobě a vašemu vztahu. Pokud druhého milujeme, přejeme mu vše dobré, akceptujeme jeho svobodu… Když vezmete v potaz, že on dělala v té chvíli to nejlepší, co pro sebe potřeboval, tak mu jistě tu zkušenost dopřejete. Taky je třeba své myšlenky řídit – zapsat si svůj žárlící myšlenkový proces a pak ho opravit… do zhruba takové to podoby: Láska nevlastní, přítel je svobodný a děkuju mu za ty chvíle, kdy si vyměnujeme něco hezkého… Když se mnou přítel nebude chtít být, tak nebude, proto jediné co mohu, je užívat přítomnosti. Odejde-li ode mne, vím, že i tak bude můj život v pořádku. Můžete si prostudovat knihu od Plzáka – Othelon, nebo knihu Žárlivost od Pascale de Lomas.