anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, jen bych se ráda zeptala, zda existuje něco jako čtenářská závislot a případně, kde bych se mohla dozvědět něco bližšího. Za odpověď děkuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá i.k., situace náročná, ale mám o ní příliš málo znalostí, především o emočních proudech ve vešem rodinném systému. Doporučuji zmapování tohoto stavu ve spolupráci s profesionály. Principiálně nejsem proti represi, ale je potřeba vidět problém v co nejširších souvislostech a díky takovému poznání hledat cestu k řešení. Samozřejmě, že v 15letech je dcera zodpovědná za své činy, jistě ví, že krádež i doma je špatná a určitý trest by jistě měl přijít (např.jednání s kurátorkou či policistou – s kým se lépe domluvíte… může působit výchovně.)