anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den,mám problém který mě dusí,nemůžu jíst,spát,prostě nic.S manželem,jsme spolu 9 let,máme 2 malé děti.Náš problém nastal tehdy kdy já jsem byla v hospodě a šel po mě jeden muž,chtěl mě nejspíš dopstele a chtěl abych šla sním ven,protže jsme tady na vesnici tak jsem šla,je to bratr mé kamrádky tak jsem strach neměla.no tam mi řekl že by mě chtěl,já jsem ho ale odmítla stím že mám rodinu a nic jsem neřešila.Všimli si toho ale lidi a hned to mému manželovi řekli,z toho byl obrovský problém,manžel mi po té řekl že mě už nemiluje a když jsem zatoužila dělat tohle tak nechce semnou být.Nakonec jsme to ale spolu zkusili ,a za týden jsem se dozvěděla že když byl do rána v hospodě tak se tam líbal s jednou mojí bývalou kamarádkou-bohužel řekl mi to kamarád z dětství takže mu věřím.no on to samozdřejmě zapřel,ale mě to ted strašně bolí trápí,protože do hospody ted chodí do rána pořád a ona je tu každý víkend takže tam leze určitě taky-nevím co mám dělat -jsem totálně na dně-nejhroší je že to odnáší naše děti-když jsem podrážděná,neubližuju jim ale jsem zlá a protivná.dusím se uvnitř sebe….manžel mi řekl že chce nás jako rodinu ale nevím proč,moc mu nevěřím

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Elis, myslím, že situaci ve vašem vztahu nemohu na základě těchto informací jednoznačně vyhodnotit. Myslím, že by bylo pro celou rodinu užitečné, abyste s manželem zašli do poradny a tam si společně ujasnili, co kdo prožívá, co kdo očekává, co vás spojuje a jaké bolesti v sobě chováte. Tématem vašeho vztahu bude asi také vzájemné odpuštění… (bez odpuštění nelze žít v harmonickém vztahu). Elis, bylo by vhodné, abyste sama sebe dokázala přivést do většího klidu – i za tím účelem můžete vyhledat psychoterapeuta. Přeji vše dobré.