anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, mám problém, který nevím jak vyřešit. S manželem jsme spolu 23 let. Máme 2 děti (7 a 21 let).Za tuto dobu mi byl manžel 3x nevěrný. Vždy, když jsem na to přišla, vztah ukončil, vše jsme si vyříkali a manželství pokračovalo celkem v pohodě dále. Manžel byl milý, pro rodinu by se obětoval. Avšak jak jsem zjistila, s dámou "č.2" je neustále ve spojení (v práci to byla jeho podřízená-je to cca 13 let zpátky). Posílá mu večer SMS, manžel se vymlouvá a když se ho ptám, kdo mu píše, na jeho výrazu poznám, že je to ona. Potom jí tajně odepisuje. Jednou jsem ho vyrušila a zeptala jsem se ho, proč mi to dělá, proč ten kontakt neukončil, jestli mu doma něco chybí a na to mi odpověděl, že neví, co mi má říct a jen se uculoval.Jinak je pozorný, milující muž, máme se rádi, v sexu nám to klape na výbornou. Pořád mi říká, že rodina je pro něj na 1. místě. Proto nepochopím, proč si dopisuje s ještě starší ženou, než je on. Nechci ho hlídat a pak se hádat, ale tento problém mi moc trápí. Dělat, že se nic neděje a když zapípá SMS, být v klidu, je opravdu moc těžké. Moc děkuji za jakoukoliv odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Romčo, doporučuji říci mu: "Chápu, že v životě člověk potřebuje více vztahů, vím, že máme hezký vztah, kterého si oba vážíme i díky tomu, že je mezi námi možná otevřenost. Budu ráda, když mne seznámíš se svoji známou, myslím, že setkání/setkávání se nás všech, udělá situaci přehlednější pro všechny zůčastněné. Můžeš ji k nám pozvat na návštěvu nebo můžeme jít na nějakou kulturní akci všichni…" Velmi si vás Vážím za to, že berete situaci v klidu a s přehledem… Přeji vše dobré.