anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, se svým přítelem jsme spolu téměř dva roky a dosud bylo vše v pořádku, než mi řekl o svém předchozím sexuálním životě a dokonce mi ukázal i své partnery, které občas i potkáváme. Jeho zkušenosti byly pouze na jednu noc, tak u mnohých ani neví jak se jmneují. Vím, že to dělal v minulosti, ale mě to teď velmi trápí a nedokážu myslet na nic jiného. Děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milý Dane a další čtenáři, skutečně obvykle není vhodné sdílet intimitu milostných/sexuálních vztahů s následujícími partnery… Nu, ale Dane, když už se to stalo, je třeba přijmout parnera celistvého i s jeho minulostí… protože to je/byl on a on potřeboval všechny partnery potkat… kdyby to tak nebylo, nepotkal by ani Vás… dopřejte mu minulost… Můžete to vzít tak – je to nejjednodušší, nejde-li to tak, pak můžete poctivě pojmenovat, co Vás na tom trápí… a s tím pracovat – to přepracovat… Být vděčný za tady a teď… Držím palce…