anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den obracím se na Vás s dotaztem ohledně problému se svou partnerkou. Jsme spolu asi 4 roky z toho rok sme manželé a máme spolu dítě. Možná je to krátká doba, ale byla to láska jako trám. Můj problém se týká našeho sexuálního života. V podstate do početí dítěte nebyl v ničem problém. Pak už to šlo čím dál tím víc z kopce a po narození dítěte naš sexuální život uplně vymizel. žena sex uplně odmítá s tvrzením že ona ho nepotřebuje. Když to převedu na čísla, tak za poslední rok a půl sme spolu spali 2x. I když u některých budu asi za vola ale svou ženu miluji, a nikdy sem ji nepodvedl ale začíná být čím dál těžší to vydržet a spromiuntím neodskocit si nekde bokem. Sem přece jenom normální chlap. Chci se proto zeptat, jestli je žena nejak nemocna a ma vyhledat pomoc, nebo jaky je na to Váš názor. Mnohokráte děkuji Pavel U.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
MIlý Pavle, z pohledu statistické normy je Vaše žena mimo průměr. Pokud Vám to kazí partnerství – pak má Vaše partnerství problém – pokud žena má pocit, že se jí to netýká, tak se mýlí. Pokud má pocit, že se jí to týká, měli byste spolu začít hledat cestu, jak nerovnováhu budete řešit: Co ona? Co vy? Co společně? Pokud žena sex nepotřebuje, nemá pocit, že ho s Vámi chce sdílet, uspokojení Vaší potřeby je tedy na Vás – cestu k tomu si jistě najdete. Když někdo rád hraje tenis, partner ho hrát nechce, neumí, pak je regulérní, že si na tenis najde partáka jiného. Držím palce.