Dobrý den, mam takový zvlaštní problém,zhruba před 3 týdny jsem přestal kořit marihuanu po 2 letech časteho uživani a zaregistroval jsem jisté změny v chováni ,od toho dne jsem se věnoval dost čtením psychlogie a tam popisovali něco o tom že když člověk věří že se uzdravi tak pomoci podvědomí a jiných věcí se tak stane, kvůli tomuhle jsem se pohadal z hromadou přatel s odpovědi takovou že mi jebe v hlavě ,stojim si za svým ale opravdu si nejsem jistý jestli nevěřim ňakým bludum,vy jste odbornici přes psychlogii tak by mě zajimalo jestli je něco jako psychologické uzdravení fyzickych vjemu možné nebo to pišou proto aby lidé jen mysleli na to dobré a ne na to špatné a taky mě zajima jestli skutečně je možne že když člověk přestane kouřit mariuanu tak se muže z toho pomatnout. Předem děkuji za odpověd.

Milý Daniely, dlouhodobé zneužívání marihuany skutečně psychickému zdraví neprospívá – mění psychiku… Pokud chcete psychiku stabilizovat ve zdraví, je třeba v abstinenci vytrvat a psychiku vědomě uzdravit. Nevím, co přesně pro sebe děláte, ale principielně je skutečně možné být vládcem sebe sama na všech úrovních. Obvykle je to ale dovednost, kterou je třeba se učit systematicky. Psychika je složitá, ač neviditelná. Negativitu je třeba transformovat – funkční cesta k tomu bývá léčebná meditace… pokud budete chtít, můžete si dohovořit konzultaci, abychom probrali konkrétně, co se s Vámi děje. Držím palce…