anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, chtěla bych poradit. Jmenuji se Pavlína, se svým přítelem jsem už více než 3 roky. už 3x jsem se rozešli.. 2x z jeho nevěry a jednou z mojí strany. Z mojí strany to byl stereotyp, problém byl že jsem se tehdy vyspala s jiným mužem. Už sme spolu nebyli, ale stejně me to trápilo. Uvedomila sem si že chci svého přítele zpátky a že ho miluju víc než koho předtím. Nakonec sme se k sobe vrátili… do ted sme prožívali krásný, úžasný vztah. Když se mě však před půlrokem zeptal, jestli sem s tím mužem se kterým jsem se vyspala, spala, tak sem to zapřela. Jak velká to byla chyba. Můj přítel se to dozvěděl. Strašně moc se ve mně zklamal – nesnáší lež. Jsem strašně zničená a hrozně moc mě to mrzí, chci náš vztah zachránit a získat si zpět jeho důvěru. Vím, že to ted nebude lehké, ale chci to zkusit. Aby zas bylo vše jako předtím. Děkuju za radu Pavlína

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
MIlá Pavli, přeju Vám, abyste vztah v lásce znovuobnovili. Důvěra ve vztahu – jak křehká to "věcička". Vztah bez opravdového odpuštění nemůže být… taky nemůže být bez rovnováhy – 2 nevěry na jeho straně; jedna polonevěra u Vás + 1 lež = z toho mi nevyplývá, že on je svatý a vy hříšnice… což je skvělé, protože partnerství svatého a hříšníka nemůže fungovat… Je třeba vzájemného odpuštění, přijetí toho druhého… Vám i Vašemu partnerovi mohu dát pro prožití: Miluji Tě – miluješ mne Odpouštím Ti – odpuštíš mi žehnám Ti – žehnáš mi jsem svobodná i ty jsi svobodný …