anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den. žiji s přítelem už tři roky, máme spolu krásného syna. vše začalo když jsem otěhotněla, partner byl nejprve nadčený ale po měsíci se všechno změnilo, začal víc pít, hulit trávu, vracet se ke starým přátelům, který jsem neměla ráda, celou noc byl pryč a když se vrátil většinou jsem byla já ta špatná která mu říká kde byl a proč a hrubě se ke mě choval. k tomu začal být velice nakloňen dámským nohám a společnosti, fotil potají své kamarádky, doma shromažďoval porno. Neviděla jsem to, nebo spíš nechtěla, i když mi říkal že doufá že spadnu ze schodů já jsem věřila že po narození dítěte bude všechno dobrý a bylo, když se narodil syn tak se přítel změnil, začal normálně hledat práci, nehulil, nepil, byl furt doma a syna si zamiloval a na mě byl jako med. Jenže se to obrátilo, já mu nevěřím, stíhám ho, nechci mu věřit že je jiný vidím v něm toho parchanta, kterého jsem před tím nechtěla vidět. Pořád vyvolám konflikty, rejpu do něj kde byl a co dělal i když vím kde byl, ale napadají mě zlé myšlenky že mi lže, zdá se mi že mi furt lže a nedokáži to přenést přes srdce. neumím ho mít ráda i když ho pořád miluju, cejtím že ho miluju.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Verčo, děkuji za vložení do poradny :). Doporučuji položit si několik otázek: Chci s ním žít? Chci s ním žít hezky? Pokud odpověď zní: Ano, chci s ním žít a hezky, pak bych si položila další otázky: Co mohu změnit já, abychom toho dosáhli? Jak to mám udělat? Jsem ochotná to udělat? Dokážu to sama? Může mi někdo pomoci? Kdo? (nápověda1: změnit myšlenky, postoj, souzení, přijmout, odpustit, přijmout sebe v tom životním příběhu: jsem tu, protože jsem se rozhodla v něm být, vybrala jsem si to…) Je možné, že nejdříve je třeba uzdravit zranění… Můžete mi napsat na email své úvahy… Přeji vše dobré