anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli nejsou k dostání nějaké prášky, aby "mě to bylo jedno".Je mě 24 let.Můj problém spočívá v tom že jsi všechno moc beru a pak na to musím pořád myslet a nemožu se soustředit na něco jiný a chce se mě brečet.Mám problémy v práci, kolegové pořád proti mě něco mají a za všechno možu já.Doma (bydlim s rodiči) je to taky "na prášky" otec je v invalidním důchodě, dělá ze sebe víc nemocnýho než je a doma mu vadim, ale kdybych se odstěhovala (neni kam a nejsou peníze) tak se z něho mamka asi zblázní.Tak se chci zeptat jestli nějaké takové prášky jsou, že ho sním a bude "mě to jedno" nebudu to řešit a nebudu na to myslet.Možete mě napsat jak je sehnat??Děkuji za oodpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Mišelko, zůstávat doma, protože by se mamka zbláznila – není dobrý důvod… Co pro sebe chcete? proč chcete na svůj život rezignovat? Není to důvod k pláči? Doporučuji, abyste se "pochlapila" a začala pro sebe pracovat – jak v psychorovině tak v reálu… vhodné by bylo nalézt si psychoterapeuta k pravidelné spolupráci. Pro léky si můžete zajít za psychiatrem… on vám antidepresíva předepíše… Držím palce k odvaze postavit se za sebe a svůj život…