Dobrý den. Jsem mladý můž co má již dlouhý vztah s jistou slečnou. Nemáme problémy…nehádáme se, dalo by se říct..že nám to klape. Je hezká ale nad tím bych se trochu pozastavil.. V posledních pár měsících se mi přítelkyně “jakoby“ moc často nelíbí… nesouhlasím s tím jak se obléká,..začala být líná a do toho celkem i přibrala.. bude to už pár měsíců co se tak změnila.. když jí nabízím pomoc či radu, protože sem celkem aktívní člověk s dobrým vkusem tak se dostanem jen do hádky a rozporů. Už mě to nebaví řešit tak se radši přizpůsobuju. S tímhle mám totiž problém… říká to o mě i okolí.. že jsem moc hodný a obětavý člověk.. Přejdeme asi k jádru problému… v posledních pár týdnech když se procházím po městě a tak…tak mě hodně přitahují slečny které neznám. Někdy mám i různé myšlenky.. :) asi víte.. Je to už celkem dost silné. Občas se prostě cítím.. jakobych měl jít o dům dál.. a najít si někoho jiného.. ale zase na druhou stranu se mi chce i jen užívat… a je mi líto toho vztahu co mám. Nevím jestli bych to vůbec dokázal se s ní rozejít, když ani sám nevím co chci. V posledních dnech se mi velmi líbí jedna dívka.. známe se už déle.. projevujeme k sobě jisté sympatie.. ta slěčna mě vyložene přitahuje a myslím na ní více než na tu se kterou jsem. Je mi to hrozně líto… Nemůžu v sobě najít odpověď na to jestli svou přítelkyni miluji či je to přechod na kamarádství. Nevím jestli … ikdyby se prostě něco stalo .. jestli se s ní dokážu rozejít… a hlavně abych si potom neřekl.. udělal jsem chybu? Chci se k tomu vrátit zpět?

Milý bezejmenný, "Občas prostě cítím.. jakobych měl jít o dům dál.. a najít si někoho jiného.. ale zase na druhou stranu se mi chce i jen užívat… a je mi líto toho vztahu co mám." Pro harmonické partnerství je vhodné, aby partneři byli na obdobném stupni chuti se rozvíjet…, aktivity a vztahu k životu, společnosti… pokud objektivně vnímáte, že partnerka je "jinde"… přejme ji to, ale vaší poviností vůči sobě je jít dál… Ano, k rozchodům patří kus smutku, bolesti… nezapomeňte si poděkovat za to hezké…. Rozchod by měl být výsledkem vašeho rozhodnutí jít dál bez ní – to by mělo být primární (nikoliv jiná sukně). Je třeba, abyste za své rozhodnutí vzal plnou zodpovědnost… důvěřoval tomu, že nová životní etapa je pro vás důležitá a nutná… Držím palce