anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobry den,potrebuji poradit.Zila jsem ve svem dome se svym starsim pritelem 16 let,v zime jsem se bezhlave zamilovala do noveho pritele,kt me premluvil at se nastehuji k nemu do domu.Ma u sebe 15leteho syna{skvely kluk,moc si rozumime].3 roky po rozvodu zil se synem sam.Po 3mes jsme se rozesli,ja se odstehovala zpet domu.Rekla bych pro jeho nedostatek casu.On je stale v praci,pak tenis a florbal,kt se nevzda.Ja mam zase praci,kdy mam spoustu casu.Po 14dnech odlouceni,me zacal kontaktovat.Vidame se 1 tydne a pak o vikendu/nekdy ne cely.Me to ale nestaci,cht bych abych vedela,ze o tom vikendu budeme spolu ci ne,kvuli programu.On vsak nic neplanuje.Je to ale takove na vode.Nyni jsme se konecne dostali k dialogu,co tedy s nami.Nevim zda se neboji,ze bych se znovu nastehovala,nevi jak nas vztah resit,jestli spolu mame byt ci ne.Kdyz jsem se ho ptala co my 2,tak rekl,ze on ma moc prace a ja mam moc volneho casu.Kdyz jsme spolu,tak je rad ze je se mnou,ale pak se treba neozve 1 nebo 2 dny.Nechci tlacit na pilu,ale cht bych vedet na cem jsem a nevim jak dal.Predem dekuji za odpoved.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Renčo, na co se mne vlastně ptáte? Ve vztahu platí zákonitost – vztah musí být vyvážený, pokud vy máte pocit, že dáváte více než on, je třeba tolik, kolik on – je třeba dávát na úrovni toho, kdo dává méně. Záleží na Vás, zda se dokážete radovat z toho, co dostáváte nebo budete plakat proto, co nedostáváte. Jak tak vztah popisujete – jedná se spíše o vztah přátelský než o milostně partnerský.