anonym Personál zeptal se před 17 roky
Syn je epileptik, má před maturitou. Rozešla se s ním dívka. Chodili spolu téměř 3 roky. Syn je na dně. Jak mu mohu pomoci? matka

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá chodkyně, nejste zodpovědná za problémy vaší sestry!!! – to si mockrát opakujte, nejste ani zodpovědná za to, sáhne-li si na život. Můžete si uvědomit to, že vás bolí pohled na sestřin život, možná u toho ukápne i slza, můžete si v duchu představit, jak sestře říkáte, je mi to líto, bolí mne ten pohled, ale tvůj osud náleží jen k tobě (a vy víte, jakými nekonstruktivními myšlenkami, činy, emocemi si život ničí – tak ji ten osud ponechejte, ona si ho z nějakého důvodu takový volí)