Dobrý den, je mi 22 let. V 17 jsem si našla přítele, kterého miluju, hodného, milého, vždcky když jsem potřebovala, tak mi pomohl, podržel mě,prostě takový ideální chlap.. Moje rodina ho přijala, má ho ráda. Byli jsme spolu 4,5 roku až jsem měla nepřekonatelnou potřebu jít za jiným. užít si, dokud jsem mladá, zkusit něco jiného.. Jenže už po 14 dnech jsem si uvědomila,že jsem udělala blbost a chci ho zpátky. Kupa lidí mi říká, že je to jen ze zvyku, že ho nemiluju, ale jen jsem si na něj zvykla a teď ho chci zpátky jenom abych nebyla sama, že láska už to není. Dokonce i moji kamarádi mu říkají ať se ke mě nevrací, že by to nedělalo dobrotu. On má svojí hlavu, vídáme se pořád, ale jen jako kamarádi, řekl mi, že se ke mě teď vrátit nemůže, po tom co jsem mu udělala, ale že mě má pořád strašně rád. Já ho chápu, sice máme každý svoje kamarády, ale většinu našeho vztahu jsme trávili spolu a on si teď chce užít, poznat něco jiného. Od našeho rozchodu uběhlo čtvrt roku a já jsem psychicky na dně… Nejím, nespím, pořád brečím, v práci jsem si nadělala docela dost problémů právě kvůli chování, které logicky po týdnech nevyspání muselo přijít, jsem protivná, nepříjemná, neochotná kolegům poradit. Nevím, jestli tohle dokážu zvládnout sama, nebráním se ani jít někam vyhledat pomoc.. Hlavně už chci z tohohle začarovaného kruhu ven.. Díky za radu

Milá Moniko, tím, že člověk nebude spát a jíst a bude se trápit realitu nezmění, to právě víte a proto asi píšete, že? Je potřeba tedy přijmout realitu – smířit se s tím, že v tuto chvíli se musíte postarat i o své citové potřeby sama… osamostatnit se od něj, důvěřovat sobě, že můžeš žít kvalitní život i bez milostného vztahu s přítelem. Je potřeba opečovat sebe a uvolnit poutu. Pokud budete chtít, ráda v té souvislosti s Vámi budu spolupracovat např. řízenou meditací… Držím palce.