Dobrý den, mám závažný dotaz, jen si nejsem jistá, zda mi na něj budete moci odpovědět. Mám 65 letého otce, u něhož se objevila maniodepresivní psychóza, která se začala projevovat po rozvodu cca v 50ti letech. Dozvěděla jsem se, že jde o nemoc dědičnou. Je fakt, že otec byl "divný" celý život (dělal různé divné věci, při odchodu z bytu kontroloval čtvrt hodiny kohoutky s vodou a sporák, jestli neteče voda, nebo nehoří hořáky, atd.). U nikoho jiného se v rodině toto onemocnění neobjevilo. Ráda bych věděla, jak vysoká je možnost, že i já touto nemocí onemocním, event. jak se tomu vyvarovat. Velmi děkuji za odpověď, pokud je možná.

Milá Antje, při čtení vašich řádek mi bylo smutno. Vím, že je těžké být nezávislá, když lidé, které máte ráda a "krví" k vám patří jednají proti principům Lásky. Ale já pro vás nemám jinou radu než tu, abyste obrátila pozornost k sobě, ke svému zdraví, k manželovi a vašemu vztahu… Sice tuším, že v 50letech již není snadné aktivně se pustit do sebepoznávacích záležitostí, do energetické práce např.:http://cestydusi.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=122&sid=2c857cd9481f86de7ea0e3fda1d7ec22, (osobně neznám) také je možné číst si knihu Miluj svůj život, ale doporučuji spolupráci s psycholéčitelkou. Můžete se objednat i ke mně. Držím palce, abyste dělala to, co je dobré pro vás…